Friday, 25 September 2015

i just want crying :(

omg . i feel so deep . my heart so hurt . how rude you are :'( sampai hati awak kan . saya tak pernah cakap mcm tu kat awak . weh kau ingat aku takde perasaan ke ? aku kalau nak blah dh lama aku blah tak payah nak halau aku mcm ni . hahahahah bagak tabah la aku bagak sabar la bagak ah bagak ah doeeeeeeeeeeeee . kau la manusia tak reti bersyukur . bukak mata kau tu luas luas . what you did you will get back . dan aku tak pernah tipu . percayalah kau akan rasa semua ni satu hari nanti . semua ni akan berbalik pada kau pulak . kau akan rasa semua yg aku rasa selama dgn kau . tak doa cuma mintak . hahahahahahahaahahahahaha
"yeay !! awak sgt comel tengss kerana sudi membace :) sila tekan KLIK"

No comments:

Post a Comment